Pizzabagare

Jag hatar pizzabagare och jag hatar att behöva gå och köpa pizza själv. De skiner liksom upp när man kommer in och slutar inte glo på en förräns man har gått därifrån. Så var det ju även idag när jag skulle köpa lunch. Jag beställde min pizza och satte mig med ryggen mot dem och ringde pappa för att slippa sitta helt själv. När min pizza sedan var klar och jag skulle betala med kort så tog det lite tid.
Pizzabagaren: Den är lite långsam..
Mal: Jo, jag märker det!
Pizzabagaren: Men det gör inget när man har något vackert att titta på! Ibland är det usch och fy och då vill man bara att det ska gå snabbt. Men nu får det gärna gå långsammare..
Mal: Hehe ok...
Pizzabagare: Här, kompispris! Hejdå vackra flicka!
Jag får alltså pizan betydligt billigare och så fick jag 2 klubbor. Jag hatar när folk gör så, varför ska jag få det billigare för? En annan gång frågade en annan pizzabagare om han skulle hjälpa mig att bära hem pizzan. JAG KAN BÄRA DEN SJÄLV!! Som sagt, jag hatar att köpa och beställa pizza. Från och med nu ska jag alltid ha någon med mig. Då skrattar man oftast bara åt det efteråt.

Mal


Fast ibland är det verkligen värt det!

Kommentarer
Postat av: limpiano

hahah i can help you mal...!

2008-10-23 @ 17:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0