Paus i pluggandet

Gissa vad jag har gjort fram till nu? Pluggat! *stolt* tyvärr går det inte så fort för det känns som att alla program på TVn ropar på mig att jag ska titta, t.o.m de jag aldrig kollar på.. det är lite störande men jag kämpar på!

Nej hörrni, nu ska jag ta en paus i plugget och så ska vi laga middag, får se vad det blir för spännande ikväll.

Love
Val

Jag är inte ett stort fan av vintern, snö och kyla men ibland kan det vara så himla mysigt!
Därför tänkte jag att ni kunde få njuta av det här fina vinterbilden från Stöten.

Hihi ser ni den lilla kotten som trillat omkull?

Kommentarer
Postat av: annieee

haha inte den där bilden igen... jag är faktiskt en mkt duktig skidåkare!!

2008-10-15 @ 16:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0