Morning

Good morning sunshine! Nej, jag skojade bara.. Det är inte ens i närheten av att vara sunshine ute. Fast jag är glad så länge det inte blåser eftersom vi ska åka Cinderella ikväll. Pratade precis med min kusin och allt kommer gå enligt planerna, woho!

Jag vaknade kl 7 av att grannen under håller på att slipa sitt golv. Vem börjar med det kl 7 på morgonen?! Det låter ju som f*n också. Fast jag har legat kvar i sängen och halvsovit sen dess. Vaknat till och från liksom. Funderar på att gå upp och fixa någon frukost fast det är så varmt och mysigt under täcket. Nu skulle jag behöva den där home deliveryn igen.. Tror ni dom kan komma ända till sängen? När jag blir rik så ska jag anställa en kock som är här 24/7 och fixar nåt när man blir hungrig. Det vore nåt!

Nej nu ska jag gosa in mig i täcket lite till och se klart Bring It On 3 som jag började kolla igårkväll!

Puss
Mal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0