Mitt ägg

Nu har jag tagit ut mitt ägg ur frysen. Den sidan där det stod att skalet spricker hade fel för mitt ägg var helt och fint. Det var lite segt att kläcka det men det gick tillslut. Och jag hade rätt med en av mina gissningar. Det var segt och såg exakt ut som sorbet. Lite coolt faktiskt och vitan hade ändrat färg till en lite gulare nyans. Men det smälte ganska snabbt, tur att jag hade kameran i handen från början!

Mal


Jag la det i en plastpåse ifall det skulle spricka. Hade ingen lust att städa frysen!


I skalet som sorbet


Haha, en klump med ägg


Delicious? Njaa...

Kommentarer
Postat av: annieee

hahaha fy fan vad skarrigt! var det irre som hade lurat i er att experimentera lite eller..?

2008-10-15 @ 16:28:59
Postat av: Mal

haha nej faktiskt inte... jag måste nog erkänna att det är ett av mina egna påhitt

2008-10-15 @ 17:24:35
URL: http://malandval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0