Misslyckat skönhetsingrepp

Nu sitter jag och äter lunch. Jag och Malin åkte till stureplan för att sätta oss och plugga italienska på Sandys. Det slutade med att Malin åt, vi försökte plugga och sen gav upp. Jag köpte med mig mat så nu sitter jag och äter en av deras goda mackor och dricker varm oboy framför TVn. Tyvärr vill inte mackan samma sak som jag, d.v.s hålla ihop och ätas upp så jag tog en paus för att skriva lite här undertiden hihi.

På vägen hem på tuben satt en kvinna typ 50+ och målade på läppglans på sina läppar. Inget konstigt med det egentligen utom att hennes överläpp var enorm. Helt klart ett skönhetsingrepp. Jag är inte den som är emot sånt, jag ska ju själv fixa till lite och då blir det till att köpa massa nya..... haha nej nu driver jag bara med er. Lovar!  Men om man väljer att göra det är det väl inget fel med det men jag skulle inte vilja och speciellt inte våga, skulle aldrig tåla smärtan. Och tänk om resultatet blir misslyckat? Som hon på tuben, stackarn, hennes var definitivt misslyckat men som tur är håller väl inte läppjobb så länge? Det jag ville säga var iaf att det såg läskigt ut och att jag tyckte lite synd om henne hahaha

Just det, för er som undrar har jag varit duktig hela veckan och inte ätit något godis, chips, glass och allt det där. Told ya att jag skulle klara det och det var ju kul att några hakade på min utmaning :-)

Val


Back to my sub.

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

kul att du gjort det! ja italien är grymt :)

2008-10-16 @ 17:13:32
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0