Massage

Nu har jag kollat lite på Idol, inget jag följer precis men det är unerhållande och han killen från Malta(?) är så himla duktig och söt. Hejar inte på nån men det vore kul om han vann. Det är ju iofs oftast den som kommer tvåa som det går bäst för, typ Darin som jag var total förälskad i när jag var yngre hihi :-)

Nej nu ska jag inte tjata om Idol för jag har inte ens följt det. Istället kan jag berätta att jag och Malin suttit och kollat upp spa-paket och sådant. Vore så skönt att göra nåt sånt, skulle va grymt!

Vi hörs imorn och är det lika lugnt som det brukar på jobbet så kan ni nog räkna med mycket uppdatering från min sida
God natt puss
Val

Visst ser det mysigt ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0