Måndag kväll

Hallå allihopa.
Jag har haft fullt upp sen jag kom hem från shoppingen. Jag lyckades få med mig två klänningar, gissa vilken färg? Svart såklart. När jag kom hem satte jag mig och pluggade direkt. Sen åkte jag till stallet och red en stund och när jag kom hem igen satte jag mig i soffan med middag och kollade på Färjan på kanal 5. I säsong två kommer ni att få se två heta blondiner vimsa runt eftersom det är på Cinderella båten de spelar in, haha. Och på fredag åker vi, fan vad galet!

Nu ringde min coola bror, han är på 7 eleven och köper brownie till mig. Ibland är han faktiskt rätt bra att ha ;-) Så jag ska väl sätta mig med min brownie och julmust och plugga ännu mera. Det tar aldrig slut känns det som.. Jag hoppas att jag klarar det nu, pallar inte plugga mer! Tänkte läsa de sista 100 sidorna och sen ta ännu en välförtjänt paus och sätta på en film. Det blir mys.

P.s. Limpiano, jag har mailat Northlanders nu så förhoppningsvis går allt enligt planerna :-D

Mal


Sötnos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0