@ Mal´s place

Hello, nu är jag hemma hos Mal. Hon babblar på som vanligt, hör inte allt hon säger men jag nickar och låtsas var jätte inne i allt hon säger, as usual haha ;-)

Skolan idag var faktiskt rätt kul, jag hade räknat med en jobbig dag men det slapp jag, tnx! Och ett stort plus till de i klassen som höll sina tal idag, alla var faktiskt riktigt duktiga och en berörde mig rätt mycket vilket jag var duktig och sa till personen också, man måste ju framföra det positiva också. Men seriöst, det var verkligen riktigt bra och intressant att lyssna på.
Naturkunskapen var iofs inte lika lärorik haha, det började med att jag, Angelie, Linn och Nina  blev ensamma kvar i klassrummet.. Angelie hade en genomgång av biologi (ja mycket snuskigt) med teckningar på tavlan..och efter ett tag orkade vi inte jobba så Nina satte på musiken.. Not good. Det slutade med att Angelie dansade omrking och vi andra garvade, sjöng och allmänt flummade. När vi var mitt inne i en låt kom Irre in och vi började asgarva. Alla utom Angelie som märkte det först efter typ 10 sekunder och därför glatt fortsatte och sen fick skynda att tvätta rent tavlan innan Irre fick syn på konstverken.. HAHA!


Nu ska jag sluta här och vara lite social

Movie time soon! 

Love

Val


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0