Mal is back on track

Nu är jag back on track för gissa vem som klarade teoriprovet imorse? Jag jag jag! No more körkortsteroi, det är nästan så det känns lite tomt.. haha. Nu får vi bara hoppas att jag klarar uppkörningen inom 2 månader så jag slipper skriva om skiten. Men det ska jag väl klara?

Igår pluggade jag verkligen hela dagen förutom när jag var på bio. Den pausen behövdes kan jag säga! Vi skulle se Vicky Cristina Barcelona men när vi kom dit så var det slutsålt. Det som fanns kvar var typ Rallybrudar och High School Musical 3. Mamma och Lotta ville se Rallybrudar men jag och Sofia vägrade. Hon hade inte sett HSM och jag såg hellre den igen än Rallybrudar. Så jag och Sofia gick själva och Lotta och mamma hamnade tillslut på Max Payne (?). Sen när vi kom hem igen var det bara att sätta sig och plugga ännu mer. Men nu är jag klar, freedom!

Ikväll blir det som sagt utgång och innan dess ska jag nog bara njuta av en pluggfri dag. Skulle behöva röra på min feta rumpa och gå och köpa strumpbyxor. Vi får se hur det slutar. Och idag lovar jag att det blir mer än bara ett inlägg från min sida!

Mal


Rom 2008

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Världens duktigaste Malin ;-) GRATTIS!!!

2008-10-29 @ 15:59:20
Postat av: Ale

Du är en av mina idoler nu ;P själv orkar jag inte läsa teori boken! farsan vill tvinga mig att läsa den men han lyckass inte så bra :P! fast jag kör bra tycker jag iaf ^^

2008-10-31 @ 02:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0