Lammkött

Kläderna är på, sminket är fixat, håret är plattat och jag känner mig betydligt bättre än en koskit. Jag sitter framför brasan och väntar på att middagen ska bli klar. Pappas kompis Janne är här och när han kom drog jag världens sämsta skämt. Jag har så torr humor..
Janne: Vad gott det luktar (menar maten)
Mal: Ja jag vet, det är jag som luktar!
Janne: Jaså jag trodde det skulle bli lammstek till middag!
Mal: Jaa..?
Janne: Haha lammkött som lammkött eller?

Nu är jag taggat till tusen och efter maten ska alla hem till Camilla på läskparty som vi av någon konstig anledning kallar det. Och om du ska till Sense/Fellows ikväll så ses vi där! Annars får du ha en grym lördagskväll för det ska jag ha!

Puss Mal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0