Körkort

Fan vad risig man ser ut när man vaknar om man somnat på soffan... Jag kollade först på film och sen blev jag så otroligt trött pga alldeles för lite sömn de senaste dygnen så jag somnade. Men jag sov inte alltför länge :-)
Så nu har jag precis kommit hem igen, jag har bland annat varit nere på Körkortshuset och köpt frågor och prov som man kan plugga med hemma. Nu ska jag fan ha det där körkortet, det gäller ju bara att börja plugga också.

Imorgon är det en chill dag i skolan. Jag går från 9.30 - 12.20 och sen ska jag och Val som vanligt till gymmet. Får se vad som händer sen på kvällen, är taggad på nåt iaf. Kanske inte utgång men bio eller nåt? Någon som vill med?

Pok Mal


Gotland 2007, jag som kör
Jag kan ju köra traktor, då borde väl inte körkortet bli så svårt?

Kommentarer
Postat av: limpianooo

haha nice mal:D

2008-10-16 @ 21:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0