Koka, hoppryttare eller författare?

Nu har jag precis slängt i mig köttbullar och makaroner (ja, det är typ den enda jag kan laga). Fast det där var egentligen en  lögn för i Rimini i somras stod jag för en hel del av matlagningen. Eller ok, jag stod för typ all matlagning fast med hjälp av min ssuper coola assisten Val! Kokan nr1 och kokan nr2 liksom.
På tal om mat.. Jag har aldrig velat bli kock eller nåt sånt men nåt som jag alltid har velat kunna men förmodligen aldrig kommer lära mig är att hacka lök sådär snabbt och bra som alla kockar gör. Fatta vad coolt att kunna det när man ska laga middag med kompisarna. Bara ta upp kniven och hacka löken på 2 sekunder utan att ens titta på den. Värsta partytricket ju, jag kanske ska bli kock trots allt. Eller förlåt, jag menade såklart koka!

Nu känns det som att jag tappade tråden lite grann.. Jag kom iaf hem för inte så länge sedan, har varit och hopptränat med min häst (om du inte visste så är jag en hästnörd, hästbög you name it). Och jag fick inte middag förrän typ kvart i elva. Och vad betyder det? Jo, jag är inte alls lika töntig och förutsägbar som Val som sitter hemma och kollar på UG och DH som jag btw har lyckats sluta följa :( Lite sad för det är ju så bra.

Nu ska jag gå och lägga mig i min säng och läsa en bok. Haha, juuust kidding som dom säger i Mean Girls när hon blir överkörd av en buss. Trodde ni verkligen att jag läser böcker frivilligt?! Over and Out.

XoXo Mal

Ni måste hålla med om att jag är en riktigt sexy koka? Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0