Keep dreaming



Jag tror att det är fler än jag som inte skulle banga ett par veckor på den stranden med en svalkande drink i handen. Back to reality, istället är man fast här i Sverige i i alla fall 8 månader till. Förhoppningsvis blir det någon kortare resa på vägen :) Fan, det är bara 8 månader kvar till studenten. Det ska vi väl klara? Sen ska jag aldrig mer sätta min fot i Sverige när det är vinter! Eller jo, det ska jag nog. Vintern har sin charm den med fast det räcker men 1 månad. Max.

Nu ska jag gå och lägga mig och drömma heta drömmar om Steve.. Öh, jag menade att jag ska drömma om en HET kille. Då passade inte Steve in längre, sorry! Fast först ska jag springa upp och ner för alla trappor i huset minst 25 gånger för jag är inte ett dugg trött. God natt alla coola!

Mal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0