Kaos

Haha ja dagen har ju varit ganska händelserik som Malin berättade, vi går ju i samma klass så jag var med om allt det där också. Fast det var liiite värre för mig för jag hade high heels som alltid och tvingades ta av mig mina pumps och gå i bara strumpbyxor nerför hela den där läskiga brandtrappan! Tänkte bara att ni skulle veta hur synd det var om mig och det blev inte bättre av att jag hade kjol, så gissa hur kul det var när alla som gick där nere kollade upp haha, gå där och visa rumpan lixom!

Tänkte att jag skulle lägga upp en bild från kaoset men jag hittar inte sladden till mobilen, allt blev kaosigt under flytten så jag vet inte var något är.. Kan ju försöka leta reda på den sen om ni vill se. Lite komiskt var det, fast jag blev nog lite chockad av tanken på vad som skulle kunna hänt.

Nej nu ska jag försöka hitta på nåt att äta till lunch, har tyvärr ingen fantasi bara..
Magen skriker!
Måste. Ha. Mat. NU!

Over and out
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0