Jag ogillar hösten

Vet ni hur kallt och äckligt det är ute? Fråga mig som gick hemifrån vid 17.. När det är såhär så är hösten värre än vintern. Jag kom hem för 5 min sen och nu sitter jag med lager av kläder och en stor kopp te och försöker få tillbaka min vanliga kroppstemperatur.

Jag har iaf varit i stallet och hopptränat för Marcus, det är alltid lika roligt. Eller innan vi åkte dit var jag och mamma i Farsta och köpte med oss wok från Thai Wok eller vad det heter. Det blev en lång och kall kväll och när vi var hemma vid 23 så gick jag ut med Dennis direkt. Usch, varför klagade man på värmen i Italien och låg i skuggan hela dagarna? Take me back!

Nu ska jag nog gå tillbaka till mitt te för det är lite svårt att skriva med stelfrusna fingrar. Någon som vill komma och värma mig? Sov gott nu allihopa och njut av att ni är inomhus, det tänker jag göra!

Mal


Det var bara 25 gader en dag så vi frös... haha bortskämda?

Kommentarer
Postat av: Ale

tycker exakt som du... det är för kallt för att vara höst fast inatt ska det ju snöa blä..



bortskämda? Ja, fast angelie o valentina har alltid varit det ;P så blir inte förvånad haha



pussbyebye

2008-10-31 @ 01:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0