Isprinsessan

Ok, nu sitter jag här, uttråkad men inte trött.. Haha ok jag är skittrött men jag vill inte sova än för då blir det morgon och då har vi prov. Irre tror att vi kan allt om hennes protoner, elektroner och lalala och shyddsglasögon (ja det är felstavat och det är meningen) haha fyfan va vi garvade. Och Mose, vi skulle bygga atomer(?) men jag gjorde en hund.. ja, det säger ju en del.. Jag gör inte provet imorn! Eller finns det någon man kan muta?

Jag vill bara ta på mig ett par skridskor och åka runt på isen som en isprinsessa! Inte för att jag kan åka. Folk gissar ju att jag är som Bambi på hal is utan att ha sett mig med skridskor ens i handen så jag ska nog inte ge dem möjliga bevis.. Fast det verkar fett coolt ju!

Nej, vi hållor oss nog till dansen Malin. Haha på onsdag kan vi ju hoppas att Kev är tillbaka så vi kan ha lite kul och vara lika duktiga som vanligt :)

Snart ska jag sussa, baci
Val


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0