I skolan

Nu sitter vi här utanför bibilioteket och ska precis börja med vårt P100 för vi är så himla duktiga hihi! Först måste vi bara skriva lite här...

Jag vill börja med att be om ursäkt till våra kära trogna läsare för att jag inte skrev något inlägg imorse, så förlåt kära läsare! Min bortförklaring är att jag inte hade tid men jag lovar att skärpa mig för er skull.

På tal om läsare så har vi märkt att vi har en hel del trots att vi bara haft bloggen i en vecka. Det är kul och vi vill passa på att hälsa er välkomna. Vi vet ju till och med vilka några av er är ;-) Dock är ni väldigt dåliga på att kommentera men en guldstjärna ger vi till Anna som flitigt kommenterar. Så tveka inte på att vara lika duktig som henne!

XoXo Mal and Val


Vårt P100 handlar om det här paradiset <3

Kommentarer
Postat av: limpiano

haha nu kommenterar jaaaaaaaag! ;D

2008-10-14 @ 16:08:47
Postat av: Mal

vad duktig du är limpoooo :D

2008-10-14 @ 16:13:27
URL: http://malandval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0