Hur blir en kyckling till?

Nu har jag precis kommit hem igen och sitter och halvglor på parlamentet. Först sprang jag och Jossan runt halva stan för att hitta toffsar! Det fanns ingenstans så vi frågade på ett hm men dom sa att vi skulle gå till ett annat hm. Så det gjorde vi men tror ni vi hittade? Vi frågade igen och tillslut hittade vi dem i en låda på det weirdaste stället.. Mission completed och då ringde pappa och sa att jag skulle äta middag på donken för det skulle dom göra på vägen hem. Men då sa Jossan att jag kunde äta hos dom så jag slapp äta själv.
Under middagen hade vi en hel del intressanta samtalsämnen bl.a. om hur kycklingar blir till. Alla vet att det behövs en tupp och en höna, då säger Chrille roligaste kommentaren.
Chrille: Men hur kommer tuppen in i skalet?
Haha så jävla kul. Fast jag ska inte säga nåt för jag har liksom aldrig fattat hur det där går till.

Sen fick jag skjuts hem och nu sitter jag här. Jag tror vi har Ben and Jerry's i frysen så vi hörs senare!

Mal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0