Home delivery?

Jag är jätte hungrig och sugen på sushi. Men jag har verkligen ingen lust att gå ut eftersom jag vet hur kallt det är. Och vi har ingen mat hemma.. Eller vi har nudlar som är från nåt skumt märke så dom smakar ingenting. Någon som vet om det finns någon home delivery? För jag orkar inte laga nåt heller. Jag antar att jag inte har nåt annat val än att röra mig från soffan och antingen fixa nåt i köket eller gå ut och köpa nåt i kylan. Vilket I-landsproblem, haha.

En hungrig Mal


Ja tack!

Kommentarer
Postat av: Ale

pizza express! alltid nummer 1 i min home delivery lista! fast dem stänger alltid 00:00 :/ hoppas det gick bra med din mat :P

2008-10-31 @ 01:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0