Hit me with your best shot

Torsdag idag. Vilket betyder att det är höstlov om en dag. Mer än halva terminen har gått, äntligen! Vi fick våra mitterminsbetyg för någon dag sen och eftersom vi bara har nya kurser kan man inte få ett högre betyg än G. Vad gör det då för skillnad med ett sånt betyg? Man känner sig ju dålig för att man har G i allt. Även om det inte riktigt är så. Jag borde typ bli rektor eller nåt, haha!

Nu är det ungefär 3 timmar kvar tills jag och Val ska på bio, woho. Sen ska jag hem och läsa igenom mina religionspapper igen eftersom vi har den sista delen imorgon. Och jag borde plugga lite till körkortsteorin också. Just det, jag ska ta min 3e och sista Gardasil spruta också. Jag har tydligen fullt upp hela dagen. Men det har aldrig hindrat mig från att blogga!!

Mal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0