God morgon (?)

Hey babes, sovit gott?
Jag har precis ätit.. frukost(?) lunch(?).. jaa.. konstiga matvanor får man på lov.. Nu ska jag göra mig iordning och sen får vi se hur dagen blir. Ikväll ska vi iaf ut! Tagg taggad! Lutar väl åt Laroy, har faktiskt aldrig varit där så vi får väl se hur det är. Mr. J ska ju med oss ut for the first time! Det kan ju bara betyda en bra kväll oavsett var vi hamnar ;-) haha tur att vi har honom.

Jag kanske borde börja packa också? Vi har tänkt åka till Skåne imorn och eftersom vi ska ut har jag en känsla att jag inte är pigg på att packa imorn (och nej, jag menar inte att jag kommer ha fjortisbakfylla, jag menar att jag kommer vara trött eftersom det antagligen blir rätt sent). Vi får se hur de går med packningen, vi ska ju inte vara borta så länge så det är nog ingen större fara..

Plågar ni också er själva med låtar som man har massa minnen till? Just nu plågar jag mig med Agnes - Right here, right now. Det är inte låten det är fel på eller nåt sånt  men oj så mycket jag lyssnade på den ett tag, känns läskigt att man kan uppleva alla minnen igen genom en låt. hmm.. Not good. Time to let go

Val


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0