Give me some love

Så fort man går utanför dörren sitter det par slingrandes runt varandra precis överallt. Oavsett vilken tid på dygnet det är, hur kallt det än är eller hur äckligt vädret än är. Är man på väg ner i tunnelbanan möter man paren som står och kramas i andra rulltrappan. Sitter man på tunnelbanan så sitter det ett par mittemot dig och ser allmänt lyckliga ut. Vill du träffa en kompis kan hon inte för att hon ska vara med sin pojkvän alt. redan har flyttat in hos sin pojkvän. Är du i affären står de och plockar godis till sin myskväll.  Det ligger som ett stort kärleksmoln över hela Stockholm och det går inte att undvika. Så come on give me some love! Jag får väl gå på boyfriend hunt imorn när vi ska ut. Eller så ska jag bli player, jag har inte riktigt bestämt mig än. Tur att jag de flesta av min bf's är singlar!



Så till alla er glada säger jag som min farbror brukar säga:
Hej du glade
här får du en spade
Ta och gräv ner dig
så slipper jag se dig

With love
Mal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0