Give me a break

Egentligen borde jag ligga och sova nu. Men det gör jag inte för jag är som vanligt inte trött..
Just nu vill jag bara spola tillbaka tiden så att det kan bli sommar igen. Varma dagar, Vappe kvällar med Linn, Rimini, solbränna, grilla och massa annat. Fast samtidigt längtar jag till jul och vinter. Vill bara att det ska hända nåt, känns som att mitt liv står på repeat just nu och varje vecka är densamma. Iaf vad gäller skolan. Jag är nog bara allmänt uttråkad och trött på Norra Real. Det är för helgerna jag lever, det är då man kan göra lite som man vill precis som vi gjorde under sommarlovet. Jag känner för att göra nåt galet, nåt som får en att känna att man lever. Får vänta i 2 veckor till för på höstlovet har jag och Val storartade planer!

Nästa helg vill jag gå ut, jag vill att det ska bli lyckat och jag vill träffa normalt och roligt folk. Jag vill att det ska bli galet, göra nåt som man kanske inte skulle gjort om man varit nykter. Som att åka på efterfest till Hallonbergen och sen ha big probs med att komma hem igen. Eller som att gå direkt från Carnaby ner till stranden kl 6 på morgonen utan att gå och lägga sig. Varför händer sånt alldeles för sällan? Jag vill bara ta studenten nu nu nu så jag kan börja leva mitt liv. På riktigt.

Mal


Idag kom älsklings Dennis och mamma hem från Mora. Det gjorde mig glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0