Frysa ett ägg?

Vet ni vad jag har gjort? Jag har bokat tid för teoriprov och uppkörning så nu jävlar ska jag ta tag i det här! Ska skriva teorin på höstlovet och när jag kör upp tänker jag inte säga för då blir det inge kul om jag kuggar.. haha. Fast det tänker jag inte göra men man vet ju aldrig.

Jag har tänkt på en sak rätt länge. Kan man frysa ett ägg? Eller spricker skalet? Och om skalet inte spricker blir det då som sorbet liksom eller hårt som en isbit? Så jag var tvungen att googla det.. Men det hjälpte ju inte särskilt mycket för på ena sidan stod det att skalet spricker och på andra att det går jätte bra att frysa ägg. Och då menar jag inte sånna ägg som tjejer fryser ner för att kunna bli gravida utan ägg ägg. Sånna som man äter, som kommer från höns. Jag tror helt enkelt att jag måste prova för jag har hakat upp mig på det där. Nu ska jag gå och lägga ett ägg i frysen och sen ska jag tell you everything!

Mal


Vem sa att jag är normal..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0