Fredag

Hey! Hur har ni det? Det är så härligt att det är helg! Veckan har verkligen gått sjukt fort och det är nice för nu är det bara en vecka kvar till höstlovet! Skööönt! Har iofs typ inga riktiga planer för lovet mer än att jag och malin har några alternativ och jag har lovat henne sedan i somras att vi ska på bio och se en film som hon älskar haha.. Det ska iaf bli skönt att bara få vara ledig. Någon som har några roliga planer?

I söndags bestämde jag ju att jag skulle vara nyttig den här veckan och bara äta godis fre-lör. Jag har klarat det utan probs men idag och imorn får jag ju då äta vad som helst men vad tror ni händer? Jag är inte alls sugen! Får väl tvinga i mig nåt haha.. Nej men jag är faktiskt lite sugen på naturgodis och det låter ju kul.......
Ska iaf ta mig en sväng till matbutiken och se vad som faller mig i smaken. Det slutar väl med att vi köper massor och sen typ inte äter nåt av det så blir jag sugen på det i veckan istället.. Hahah någon annan som känner igen sig där?

Puss puss
Val

Kommentarer
Postat av: Louise

hehe okej!

Jag gör inte så mkt. Ska snart göra mig iordning för kvällen.



Vad ska du göra ikväll då?



Puss!

2008-10-17 @ 16:06:42
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0