Friday night

Nu har jag ätit middag och jag ska strax börja fixa mig, har en känsla av att det kommer ta miljoner år för mig att hitta några kläder.. but what to do? Tror jag börjar med sminket, det är roligast och sen kanske jag får en uppenbarelse så jag vet vad jag ska ta på mig för det brukar alltid sluta med att halva garderoben ligger slängd över golvet och stolen.. Någon som känner igen sig?

Nu ska jag tagga till!


 
Kanye West & Estelle - American boy



Jag älskar den här låten men den kan verkligen få mig att börja gråta. Så mycket minnen från i somras, speciellt när vår american boy JJ var tvungen att lämna Rimini för att åka tillbaka till Chicago och den här tillägnades honom.

Angelie svarar inte på mina 1000 sms, snart efterlyser jag henne! Sen när jag hittat henne ska vi kanske ses här hos mig(?) och sen ska vi möta Frida på Stureplan för att dra till Sense.
Kanske slänger in ett till inlägg innan jag taggar.. Annas får ni ha en fin fredagkväll!
Love
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0