Ett lov fyllt med plugg

Nu har jag pluggat i två timmar och tänker därför ta en paus och se nya One Tree Hill avsnittet. Trots att det är inne på 6e säsongen är det fortfarande riktigt bra. Serier brukar ju bli konstiga och dåliga efter ett tag när de har visats för länge, t.ex. OC. Som tur är är One Tree Hill fortfarande lika bra som det alltid har varit! När jag sett klart det ska jag plugga ännu mer. Usch vilken tönt jag låter som.. Men det är faktiskt till körkortet vilket gör det lite mer ok. Sen ikväll ska jag på bio, tror vi skulle se Vicky Cristina Barcelona. Jag har hört att den är lite konstig fast det kan man ju förstå med tanke på att det är en Woody Allen film. Men det blir nog bra, det är alltid mysigt att gå på bio.

Nej, jag tror att jag ska göra ett sista prov innan jag sätter igång One Tree Hill. Wish me luck! Vi hörs lite senare och så hoppas vi att jag har något vettigt att skriva då. Som omväxling ;-)

Over and out
Mal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0