CocaCola och Oreos

Nu är jag hemma igen. Först var vi i stallet och hoppade lite ute på banan. Jag bad mamma filma, håller på att lägga upp filmen på youtube så ni ska få se sen. Sen åkte vi och handlade och sen skulle jag övningsköra lite. Så vi snurrade runt i Skogås, Trångsund och Farsta. Nu sitter jag hemma och chillar lite med Cola och Oreos. Big love! Sen ska jag väl duscha och börja göra mig iordning för kvällen för sen har jag lovat att hjälp mamma med maten. Ikväll ska jag bara gå på bio medans Val ska gå ut. Men det ska bli nice med en chill kväll, är inte så taggad på utgång. Nu verkar min film vara klar snart, så håll ut.

Take care
Mal


Avundsjuk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0