Chokladpraliner och te

Nu är jag hemma igen. Ok, kom väl hem för ca 80 min sedan så jag har hunnit äta en mycket försenad middag från Taco bar (Mmmm..!) gjort iordning te och nu sitter jag och äter chokladpraliner (Mmmmmm......!!!)
Jag var inte så shoppingsugen när vi åkte men när vi kom dit och jag såg hur stort och fint det var, ja då satte mina tankar igång. Har ni varit i Nacka Forum? Mycket fräscht och kul. Slutade iaf med att jag köpte hårspray, en festtopp och ett par byxor. Sen hann vi inget mer för vi är lite sega av oss och två timmar räckte inte till allt haha..

Val


Kommentarer
Postat av: Ale

försenad? kan man ens kalla det för middag :P kl halv 9 har jag aldrig hört nån äta middag, okej da du är den första men iaf :P men jag vet ju att du är speciell så ;P haha



Nu när du vet vad som finns i nacka forum kanske du ska ta dig fler shopping turer förbi där eller :P ? puss&kram

2008-10-31 @ 01:23:35
Postat av: valentina

Jag går på Italien tid..



Haha, aa snarare vem som finns i Nacka forum ;)

2008-10-31 @ 01:26:47
URL: http://malandval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0