Buona notte

Haha man kan ju tro att jag och Malin är riktiga pluggisar, coolt! Vi håller fast vid det, MVG rakt igenom ;-) .....I wish!
Jag gav upp pluggandet för ett tag sedan så nu sitter jag istället och fyller på min iPod så jag kan få lyssna på något nytt, härligt! Har nyligen köpt ny data och all musik ville inte följa med över så nu sitter jag och letar efter mina italienska favorit låtar som jag alltid lyssnade på som liten. Tyvärr är det lite svårt att hitta alla och jag kan inte riktigt bränna in alla från CD skivor heller för av någon konstig anledning var vi stora fans av kasettband när jag var mini hahaha. Åh, härliga 90-tal!
Jag har egentligen inget vettigt att skriva nu, jag är riktigt trött så jag säger god natt istället hihi..
Så, God natt på er! <3
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0