Barn

Barn är för gulliga ibland! Det kom två små tjejer och knackade på dörren här på jobbet och frågade om de kunde få ballonger. Jag hade tyvärr inga ballonger, önskar verkligen att jag haft det för jag vet hur mycket de älskar heliumballonger. Det gör väl alla? Det gjorde iaf inget att det inte fanns några för de var lika glada ändå och när den ena flickans pappa ropade på henne så var jag tvungen att fråga vad hon hette. Hon hette Valentina och när jag berättade att jag också gör det började hon skratta sådär gulligt som bara barn kan göra. Så himla sött :-)

Tänkte skriva lite om dagen också men Malin har massa heta bilder så ni får nog se dem senare..

Pussar
Val


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0