Att bli utslängd ur en kö

Gooood morgon :D
Uppe med tuppen? Nja.. Vaknade nyss av att någon hade radion i köket på på högsta volym. Det var Rihanna - Don't stop the music så nu kommer jag ha den i huvudet hela dagen. Kul.

Igår hade vi iaf jätte roligt även om det kanske började lite dåligt. Eller först var vi hemma hos Camilla och det var sjukt nice. Sedan åkte vi till Fellows och vad händer? Vi blir typ utslängda. Ur kön! Haha, lite komiskt var det! Och sen upptäcker Anna att hon har glömt sitt leg hemma. Men hennes mamma kom med det så allt löste sig. Vi bestämde oss för att dra till ett billigt ställe för att tagga till. Så vi åker till Viper Room (hahah) där det är gratis inträde och dricka kostar 25:- Vi stannade där ett tag och jag träffade 4 personer som jag inte har sett på år (och Joel the secret doorman var inte där). Sedan skulle vi tillbaka till Fellows men för att göra en lång historia kort så hamnade vi tillslut på donken efter en t-bane resa med göteborgaren. Han hette Glenn och jobbade med att rensa fisk.

Så vid halv fyra var jag hemma igen. Och nu sitter jag här med min frukost och väntar på att klockan ska bli 13.45 så jag kan åka in till stan och möta Jossan. Have a nice day!

Mal


Kommentarer
Postat av: annieee

hörru mallan upp med bilderna på BD nu! :D

2008-10-12 @ 18:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0